dagens outfit

 
 
 
 
 
 

Det har var dagens outfit, tröjan från Lindex, halsbandet från Lindex, och jeans från Carlings (Dr Denium)

Igår gick jag inte till skolan för att dem hade NP så behövde jag inte komma, jätte skönt. Jag gjorde typ ingenting. Idag var jag i skolan igen, efter skolan jag, Hanna, Josefine och Ella var hos Ella och åt glass och pluggade. Imorgon ska jag till Ella efter skolan och titta på film och äter godis, hoppas det blir jätte mysigt.

Mitt första inlägg på svenska gick okej, inte så många fel. Jag blev glad när nån rättade mig, jag vet nu var jag göra fel på så det skulle var jätte snällt om ni gjorde det igen.

Jag tänkte kanske börja skriva på svenska varje gång och sen skriva det på engelska under så dem som kan inte svenska kan läsa det. Var tycker ni om det? Tycker ni att min svenska är okej?

 

Yesterday I didn’t go to school because my class had national tests and I don’t need to do them so it was a day off for me, it was so relaxing! Today I went to school again, after school Hanna, Josefine and Ella went to Ella’s house and ate some ice-cream outside in the sun while we studied. I also got some freckles because it was so warm! Now it really is starting to feel like summer is on the way. Tomorrow after school I am going to Ella’s house, we will be hiring a good movie and eating candy and just relaxing after a long week of school.

I was just wondering what you guys thought of me writing in Swedish? Did you think it was cool? What did you think? I would love to know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: [var ej anonym]
Kom ihåg mig?

E-post: [publiceras ej]

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0