våren är här

 
 
 
 
 

Okej så min kompis Ella vill att jag ska skriva an inlägg på svenska, jag ska försöka att skriva rätt men jag är inte perfekt på svenska ens.  Efter skolan idag jag och Ella tog lite bilder, det var jätte soligt och fint ute så det var därför. Du ser att allt snö äntligen har smältigt och blommona börja kommer växa igen.  Jag älskar det har vädret!

I Hk idag vi lagade mat, min grupp (jag, Ella och Josefine) gjorde rakor grej på rostad bröd med citron, wokade grönsaker med kyckling i hemgjorda wraps, och vanilj muffins med hallon och grädde på, allt smakade så himla gott.

Om ni ser att jag har stavat nåt fel eller nånting kan ni snälla komentera det, jag vill bara blir bättre på svenska.

 

 
 

Kommentarer
Kommentar av: Celine Ekelund

ett inlägg, inte an inlägg :) "perfekt på svenska ens" du kan skriva att du inte är jättebra på svenska än! (än=yet). all snö* smält* blommorna* börjar växa* det här* på HK:n* räkor* rostat bröd*

2013-04-23 | 19:53:26
Bloggadress: http://celineekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: [var ej anonym]
Kom ihåg mig?

E-post: [publiceras ej]

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0